Saturday, July 21, 2012

Kemeriahan Final Exam

Kenangan yg paling manis. Stdy, masak & makan. Huhu... 2 la rutine kteorg time stdy week. Stdy'y kurang tp mkn je lbh. Hehe... Pape pn... Aku rasa bahagia & happy sgt2 coz dpt spend masa dgn kwn2 n dpt releasekn tension stdy disamping stdy group sme2. :-)

Jom layan pic k...



Mood durian. Bantaikan aje. Tkut demam ketepikn sbb ketagihan nk mam durian. Hehe... Pic atas nie, durian mam dgn nasi ye. Bkn dgn pulut. Huhu... Pelik. 1st time aku tgk. Menu yg nie aku x mam pn. Just kwn2 aku je mam. Nasi campur dgn air masak plus garam & gula sikit. Warhhh... Mmg masyuk la kn. Tp... Bnda yg pelik2 nie aku kurang mam sikit. Hehe...






Spageti. Sgt2 simple & senang nk masak. Semudah ABC. Hehe... Alhamdulillah. Cubaan yg berjaya dilaksanakan. Yg penting'y semua kenyang & hati pn senang. Huhu...


Masak telur dlm nasi. Pelik tp benar. Idea kwn aku. :-)



Makan ramai2 dlm satu pinggan. Jimat sabun, jimat air. Hikhik...



Xd lesung batu. Sudu pn jd la ye. Ngeee.....




Resepi aku yg entah pape. Bubur ayam. Nyum2... Men bantai je masak. Asalkan dpt mam. Itu yg penting'y. Lalala...


Nescafe...
Minuman setia time stdy week. Nk ilangkan ngantok. Aku x bpe layan sgt nes. Aku suka layan koko. Ble aku minum nes mmg betol2 comfirm xleh tido sampai subuh. Then pale jd berat je. Huhu...

Exam dh settle.
Result je blom settle lg. 
Alahai...
Cmne la nanti.
Yg gerun'y...

AKAUN

No comments:

Post a Comment