Wednesday, October 17, 2012

Salam sayang semua
Huhu...
Agk lama aku menyepikan diri. Bz woman la katakan. Woman ka??? Hakhak... Sem baru dh nk dkt sampai penghujung'y. Ngeee... Start la stress dan tension dgn test, exam & assignment. Arghhh... Time2 nie la mood jd x btol. Kahkah... Al-Quran la menjadi peneman. :-)
Sem nie agk mencabar ckit subject2 yg aku ambik.

Marketing
Management
Statistik
Ekonomi

Warhhhh...
Rasa nk berasap kepala otak. Heee...
Dlm kepala otak nie mcm2 pkir. Setiapa kali telepon mama, dpt la suntikan semangat utk terus berusaha. Kdg2, perasaan putus asa 2 ada gk dtg tbe2. Cewarhhh... Tbe2 la sgt kn. Ngeee... Tp ble perasaan 2 dtg, cpt2 ingat mama & abah & masa depan. Masa depan aku semua'y bergantung pd aku.
So... Chaiyok NURLIYANA BINTI OTHMAN.
Usaha tangga kejayaan.
Hehe...
Suntikan semangat di situ. Kihkih...
Byk lg benda yg aku nk story2 dgn korang. Tp cuma xd masa utk menaip je.
Hikhik...
Sekarang nie malas nk pikir pasal perasaan & hati sgt. Cintan cintun lg la kn. Ngeee...
Tersenyum & bahagialah wahai insan bernama NURLIYANA.
Hikhik...
K la... Jumpa di next entry k.
Daaa...

Puchong Mari

Hehe...





No comments:

Post a Comment