Monday, August 6, 2012

Assalamualaikum...

Selamat berpuasa semua. Sedar x sedar, dh setengah bulan kita berpuasa di bulan ramadan nie yek. 
Dh lme x mengupdate blog aku yg dh berhabuk nie. Laptop aku buat hal. Alahai... Sedih la plak. Laptop rosak. Emmm... Sedih sbb laptop 2 ak beli guna duit aku. Abis 2k lbh. Beli guna duit simpanan yg aku simpan sejak kecik lg. Huuu... 2 yg sedih'y. Duit yg kita simpann dr kecik. Bkn senang nk simpan duit, lbh2 lg skrng nie. 
Ble dh start stdy kt u nie, duit masuk lg la susah nk dpt. Tp paling x menahan, time sem break nie lg payah. Duit masuk xd. Duit kuar yg berlebihan. Makin botak pale rasa'y. Uhukkk...

Raya oh raya...
Rasa tahun nie x mahu raya je. Huhu... Almaklumlah duit xd sgt. Ngeee... Dok kt umah je la nmpak'y. Raya dgn family & sorang2. Ehekkk...

Hari nie...
Npe la perasaan aku cmnie??? Sedih... Xd mood... Emm... Terasa pale nie berserabut sgt. Mcm2 perasaan yg ada. 
Ya Allah...
Bantulah hambaMu nie. Bg la ketenangan kepada ku. Bg la petujukMu pd ku. Pilihan mne yg terbaik utk ku dan tabahkan hati ku dgn ketentuanMu. 
Amin...
Haaa... Last but not least, kwn2 yg ada business masyuk 2, roger2 la ye. Mne tahu aku tertarik nk join. Tp skarang nie, aku susah ckit nk percaya dgn business2 nie coz pernah tertipu dlu. 
Serik wooo... 
K la, checkitout... Hikhik...

Maklumat utk dikongsikan bersama.
Boleh diamalkan ketika kita memerlukan'y.
Huhu...



Senyum Selalu 
(^_^)

No comments:

Post a Comment